Uvjeti poslovanja

Uvjeti kupnje

Način plaćanja

Plaćanje

Molimo da uplatite iznos narudžbe koristeći ove podatke:

Primatelj: Unitrg d.o.o., Donje Svetice 40, 10000 Zagreb

Model:  — (nije potrebno upisati)

Broj računa primatelja (žiro račun): 2360000-1101523188 (Zagrebačka banka)

IBAN: HR7923600001101523188 

Poziv na broj: ID ponude *

Iznos:  „Ukupno sa PDV-om“  (konačni iznos s ponude)

* ID ponude i ostale podatke za uplatu ćete zaprimiti nakon klika na „Završi narudžbu“ na e-mail adresu koju ste koristili pri registaciji (ukoliko e-mail ne stigne iz bilo kojeg razloga, podatke o uplati možete naći u web shopu pod svojim korisničkim računom).

 Isporuka slijedi nakon primitka uplate na naš žiro račun.

 Uplatu po ponudi na naš žiro račun možete izvršiti:

·        e-bankarstvom

·         u Vašoj obližnjoj poslovnici banke, pošte ili fine.

Ponuda – ukupna cijena navedena na ponudi je cijena koja se naplaćuje kupcu. Cijene su izražene u kunama (HRK), sadrže PDV. 
Zadržavamo pravo – promjene cijena bez prethodne najave. Sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su bile aktualne pri izradi ponude od strane djelatnika.
Unitrg d.o.o. pokušava biti što precizniji u opisu proizvoda, ali ipak ne može garantirati da su opis, slika i tehnički podaci proizvoda u potpunosti točni.
Ukoliko artikl na stranici nema ispravnu cijenu (i/ili je cijena jednaka nuli) narudžbu nije moguće izvršiti odnosno svaka izvršena je nevažeća i nevaljana te ne proizvodi pravne niti kakove druge učinke.
Narudžbe kreirane na Bojler.hr  Internet prodavaonici nisu obvezujuće, vlasnik iste pridržava pravo ispravka potvrde narudžbi u slučaju greške i/ili očite omaške.
Takve situacije su izvanredne i za njih se Bojler.hr unaprijed ispričava svojim Kupcima i Korisnicima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji i eventualnoj pogrešnoj cijeni za određeni proizvod, a Kupce o nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi Kupca. 

KAKO KUPOVATI?

Maloprodajna internet trgovina je samoposlužna, sami kreirate online narudžbu preko web košarice (dodavanjem artikala u košaricu) jer morate sami ispuniti web obrazac svojim osobnim podacima (gdpr odredba) prilikom ispunjavanja (svejedno bili pravna ili fizička osoba) te morate potvrditi da ste pročitali i da se slažete s Općim uvjetima poslovanja – Uvjetima kupnje, bez toga narudžbu nije moguće kreirati. Dodatnih količinskih popusta nema.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Naručivanje robe – Roba se naručuje elektronskim obrascem Narudžbe u skladu sa uputama “Kako kupovati?”. Roba se smatra naručenom u trenutku kada Kupac odabere robu i potvrdi način plaćanja koji internet trgovina omogućuje.
Prodavatelj, po zaprimanju Narudžbe, kontaktira Kupca i provjerava istinitost narudžbe i status kupca, dogovara rok isporuke, uvjete dostave i način plaćanja. Nakon što kupac potvrdi, na osnovi konačne Ponude Prodavatelja, svoju narudžbu i izvrši dogovoreno plaćanje, narudžba se smatra konačnom i Prodavatelj postupa sa isporukom robe sukladno utanačenom dogovoru.

U pregledu proizvoda ne propustite pogledati pojašnjenja o proizvodu i eventualnoj napomeni uz proizvod. Pri prvoj izradi narudžbe dobiti ćete automatski generiranu poruku na Vašu e-mail adresu sa korisničkim imenom i lozinkom koju koristite kod sljedeće kupovine ukoliko se registrirate.
Odaberite proizvod, način plaćanja, mjesto dostave te unesite željenu količinu.
Pričekajte potvrdu narudžbe, koju ćete uskoro primiti e-mail-om ili ćemo Vas kontaktirati telefonski.
Ponuda dobavljača osigurava isporuku traženog proizvoda od strane dobavljača. Ili jednostavno prije kupovine pošaljite e-mail upit o trenutnoj dostupnosti robe. Narudžbe kreirane na Bojler.hr Internet prodavaonici nisu obvezujuće, vlasnik iste pridržava pravo ispravka potvrde narudžbi u slučaju greške i/ili očite omaške.
Korak 1 – Izaberite proizvod koji želite naručiti i kliknite gumb Dodaj u košaricu > Vaša košarica > Pregled košarice
Korak 2 – Prijavite se na web stranicu –Prijava korisnika – ako ste novi korisnik kliknite > Registracija novog korisnika
Korak 3 – Provjera narudžbe – Pregledajte košaricu i kliknite završi narudžbu
Korak 4 – Završetak narudžbe – Izaberite vrstu plaćanja, upišite napomenu-poruku ako je imate i završite narudžbu.

UGOVOR O PRODAJI – Prodavatelj i Kupac obostranim prihvatima Narudžbe i plaćanja po Ponudi dobavljača robe u cijelosti od strane Kupca zaključili Ugovor o prodaji.

Uvjeti, plaćanje i dostava

Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je Unitrg d.o.o. Zagreb, a Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, i izvrši  virmansku uplatu i pošalje narudžbu Prodavatelju. Putem web shopa Kupcu omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
Cijene su s PDV-om.
Valuta je hrvatska kuna (kn).


Predugovorne obavijesti sukladno Članku 57. Zakona o zaštiti potrošača

Slike i opisi dostupni su na mrežnim stranicama www.bojler.hr

Načini plaćanja:

Virmanskom uplatom (banka, pošta, Fina i Internet bankarstvom)  – na IBAN naveden na narudžbi.
Općom uplatnicom (banka, pošta, Fina i Internet bankarstvom) – na IBAN naveden na narudžbi.


Odabrani način plaćanja i cijena za odabrani načun plaćanja navode se u pretponudi.

Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
Unitrg d.o.o
Donje Svetice 40
10000 Zagreb
ili na
e-mail adresu: smartshop(et)smartshop.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora iz članka 72. Zakona o zaštiti potrošača obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete pronaći na dnu ove stranice.

U slučaju da potrošač iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. Zakona o zaštiti potrošača dužan je o svom trošku vratiti robu trgovcu.

Potrošač isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77. Zakona o zaštiti potrošača) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.

Ukoliko potrošač po jednostranom raskidu ugovora, vrati proizvod u originalnom obliku kakav je i isporučen, trgovac će u roku od 14 dana izvršiti cjelokupni povrat sredstava.

Ukoliko potrošač po jednostranom raskidu ugovora, vrati raspakirani proizvod koji nije koristio i originalnu ambalažu, trgovac će mu vratiti uplaćenu kupoprodajnu cijenu za proizvod umanjenu za 15%.

Ukoliko potrošač po Jednostranom raskidu ugovora vrati proizvod bez originalne ambalaže i/ili s manjim oštećenjima i/ili sa znakovima korištenja, kupac će mu vratiti uplaćenu kupoprodajnu cijenu za proizvod umanjenu za 30%.

Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dokumentacije i dijelova, te ukoliko iste potrošač ne dostavi u naknadnom roku od 8 dana smatra se da potrošač nije ispunio svoju obavezu povrata robe te trgovac nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora kad je predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke.

Prihvaćanjem ovih uvjeta poslovanja, potrošač pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava.

Trgovac jamči potrošaču sva prava vezana uz odgovornost za materijalne nedostatke koja mu Zakonom o obveznim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača pripadaju.
Potrošač je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana.

Potrošač je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja te o tome odmah obavijestiti trgovca.


Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Jamstvo za ispravnost prodane stvari (garancija) daje uvoznik i/ili proizvođač. Trgovac zajedno sa kupljenom robom predaje potrošaču jamstveni (garancijski) list kojim proizvođač jamči ispravnost stvari u tijeku određenog vremena.
Trgovac sa kupljenom robom također potrošaču predaje upute za upotrebu te ostalu zakonima propisanu dokumentaciju. Primljeno potrošač mora prekontrolirati i ukoliko primjeti nedostatke obavijestiti prodavatelja odmah po primitku robe.

Polog potrošač ostavlja u slučaju narudžbe specifičnih artikala, i to u vrijednosti 20% maloprodajne cijene.

Prodavatelj i potrošač obostranim prihvatima narudžbe i ponude te plaćanja robe u cijelosti od strane potrošača zaključuju Ugovor o prodaji.
U slučaju nesuglasica prodavatelj i potrošač će nastojati problem riješiti međusobnim dogovorom. U slučaju spora između potrošača i prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje, a ako to neće biti moguće određuje se nadležnost suda u Zagrebu.

Zakone možete pogledati klikom na link:

Zakon o zaštiti potrošača

Zakon o obveznim odnosima

Zakon o elektroničkoj trgovini

OSTALE INFORMACIJE
NARUČIVANJE
Proizvodi se naručuju preko košarice, preko e-mail-a ili telefonom. Ukoliko trgovac nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučiti će one koje može. S isporukom tih proizvoda poslati će potrošaču e-mail s predviđenim rokom za isporuku preostalih proizvoda.
Kupac može u roku od 3 dana otkazati isporuku preostalih proizvoda.
Nakon što kupac potvrdi, na osnovi konačne Ponude Prodavatelja, svoju narudžbu i izvrši dogovoreno plaćanje, narudžba se smatra konačnom i Prodavatelj postupa sa isporukom robe sukladno dogovoru.



UVJETI DOSTAVE
Dostava van Zagreba se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Proizvodi se šalju putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.
Usluga dostave za područje Zagreba uključuje dostavu u stan. Nošenje artikala na kat naplaćuje se 10 kuna po katu.
Dostava robe se naplaćuje prema težini artikla i obračunava se na ponudi po zaprimljenoj narudžbi. Cijena usluge dostave obračunava se prema važećem cjeniku kurirske službe Ovearseas d.o.o.

OSTALI UVJETI DOSTAVE
Rok isporuke je jedan do dva radna dana za artikle koji su raspoloživi odmah. Neke artikle potrebno je povući sa vanjskog skladišta i u tom je slučaju rok isporuke do deset radnih dana. Točan rok isporuke možete provjeriti sa našim prodajnim savjetnicima na webshop(et)intertrg.com

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Potrošač je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je Ovearseas doo uzima kao potvrdu o preuzimanju.

U slučaju da potrošač naruči robu i odbije je primiti, trgovac ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Za sve dodatne informacije o uvjetima kupnje, proizvodima, rokovima isporuke i načinu poslovanja molimo kontaktirajte naše djelatnike na 01/2383 724 te na e-mail adresu smartshop(et)smartshop.hr

STANDARDNI INFORMACIJSKI OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA  
Pravo na jednostrani raskid ugovora
Potrošač može, ne navodeći razlog, raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.Pravo na odustajanje počinje teći od datuma isporuke ili datuma osobnog preuzimanja pošiljke na skladištu.Ukoliko potrošač nije dobio ovaj obrazac, rok za jednostrani raskid počinje teći od dostave ovog obrasca i ističe nakon jedne godine i 14 dana.Ukoliko potrošač nije dobio sve tražene informacije, rok za jednostrani raskid počinje teći od trenutka kada potrošač dobije te informacije, i ističe nakon tri mjeseca i 14 dana.Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni. a može biti dostavljena kao (npr. pismo poslano poštom, elektronička pošta).Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.  
Obavijest o jednostranom raskidu ugovora– Za Unitrg., Donje Svetice 40, 10000 Zagreb – Ovime Vas obavješćujem(o) da želim/želimo raskinuti ugovor, 
– Datum zaključenja ugovora (datum isporuke ili osobnog preuzimanja pošiljke): 
– Ime(na) potrošača: 
– Adresa/e potrošača:  
– Potpis(i) potrošača (samo ako je ovaj obrazac predan na papiru):   
– Datum: 

Košarica

close